ამერიკული ბრენდის Apple-ის მოწყობილობებმა პოპულარობა მოიპოვეს მთელ მსოფლიოში, მათ შორის საქართველოშიც – მაღალი წარმადობის, მრავალფუნქციურობისა და მოხერხებული დიზაინის წყალობით. ისინი გამოირჩევიან კომპონენტების საიმედოობითა და აწყობის მაღალი ხარისხით.
Apple მომხმარებლებს სთავაზობს ერთი წლის სტანდარტულ გარანტიას, რომელიც ძალაშია შეძენის დღიდან. აღნიშნული გარანტია მოქმედებს საქართველოშიც. ამ მიმოხილვაში ვისაუბრებთ, როგორ მუშაობს იგი და რა უნდა იცოდეთ მის გამოყენებამდე.

Apple-ის გარანტიული მომსახურების პირობები
თუ თქვენ გაქვთ გარანტია iPhone-ზე, Watch-ზე ან ბრენდის სხვა მოწყობილობებზე, წარმოების ქარხნული დეფექტის, ხარვეზის ან სხვა გაუმართაობის აღმოჩენის შემთხვევაში შეგიძლიათ მიმართოთ სერვის ცენტრს. სერვის ცენტრი ვალდებულია ჩაატაროს დიაგნოსტიკა და შემოგთავაზოთ მწარმოებლის მიერ განსაზღვრული მომსახურება.
თუ მოწყობილობაში გამოვლინდება ქარხნული დეფექტი, სერვისი უზრუნველყოფს უფასო შეკეთებას სერტიფიცირებული აღჭურვილობით და ორიგინალური სათადარიგო ნაწილებით.
გარანტიის ვადა შეადგენს 12 თვეს და ვრცელდება მხოლოდ Apple-ის ორიგინალურ პროდუქციაზე.
სხვა მწარმოებლების საქონელი, მათ შორის აქსესუარები და პროგრამული უზრუნველყოფა, Apple-ის გარანტიის ფარგლებში მომსახურებას არ ექვემდებარება. ასეთი პროდუქციის შემთხვევაში მოქმედებს შესაბამისი მწარმოებლის პირობები, რომლებიც შეიძლება განსხვავებული იყოს.
რა შემთხვევებში არ ვრცელდება გარანტია
გარანტიული მომსახურება არ შეითვალისწინება, თუ მოწყობილობის დაზიანება გამოწვეულია ნებისმიერი სახის მექანიკური ზემოქმედებით.
თუმცა ასეთ შემთხვევებშიც აუცილებელია ოფიციალურ სერვის ცენტრში მიმართვა. Apple-ის პოლიტიკა ერთმნიშვნელოვანია: თუ დაფიქსირდა მოწყობილობის არაუფლებამოსილი გახსნა მესამე პირების მიერ, ერთწლიანი გარანტია ავტომატურად უქმდება.
AppleCare+: რა არის ეს სერვისი და ვის შეიძლება დასჭირდეს

AppleCare+ წარმოადგენს გაფართოებულ გარანტიას, რომელიც ხელმისაწვდომია გადახდის საფუძველზე გაფორმებული დამატებითი სერვისის სახით. იგი მომხმარებლებს აძლევს შესაძლებლობას, მოწყობილობა შეაკეთონ ოფიციალურ სერვისცენტრში შემთხვევითი დაზიანების შემთხვევაში. სერვისი, როგორც წესი, მოიცავს შემდეგ შემთხვევებს:
- მოწყობილობის დაზიანება დაცემის ან დარტყმის შედეგად.
- აკუმულატორის გაუმართაობა ან წარმადობის მკვეთრი შემცირება.
- აპარატურული ელემენტების არასწორი მუშაობა.
- სითხის მოხვედრით გამოწვეული დაზიანება.
ზოგიერთ ქვეყანაში AppleCare+ მოიცავს მომსახურებას მოწყობილობის დაკარგვის შემთხვევაშიც (წელიწადში ორჯერამდე), თუმცა საქართველოში ეს ფუნქცია ამჟამად ხელმისაწვდომი არ არის.
Apple-ის გარანტიის შემოწმება
გარანტიის მოქმედების ვადის გასაგებად შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი მოწყობილობის სერიული ნომერი. იგი მითითებულია როგორც შეფუთვაზე, ისე მოწყობილობის მენიუში (“General” – “About”).
შემდეგ ეწვიეთ ვებსაიტს checkcoverage.apple.com, შეიყვანეთ სერიული ნომერი შესაბამის ველში და მიიღებთ სრულ ინფორმაციას თქვენი iPhone-ის, MacBook-ის ან სხვა მოწყობილობის გარანტიის შესახებ. ამავე გვერდზე ჩანს დარჩენილი ვადა და, საჭიროების შემთხვევაში, მისი განახლების შესაძლებლობაც.
იგივე მეთოდით შეგიძლიათ გადაამოწმოთ მოწყობილობის ავთენტურობაც, განსაკუთრებით მაშინ, თუ პროდუქტი მეორადადაა შეძენილი. დამატებით, ინფორმაცია ხელმისაწვდომია მენიუს განყოფილებაში „AppleCare და გარანტია“.
შესაძლებელია თუ არა Apple-ის დამტენის შეკეთება გარანტიით?
გარანტია ვრცელდება არა მხოლოდ Apple-ის მოწყობილობებზე, არამედ ორიგინალურ აქსესუარებზეც. მოქმედების ვადა იგივეა – შეძენის დღიდან 12 თვე.
თუ ადაპტერს ან კაბელს აღმოაჩნდება ქარხნული დეფექტი ან სხვა ტექნიკური გაუმართაობა, შეგიძლიათ მიიტანოთ ისინი ოფიციალურ სერვისცენტრში. გარანტია ვრცელდება იმ აქსესუარებზე, რომლებიც შედიოდა მოწყობილობის კომპლექტში ან შეძენილი იყო ცალკე.
როგორ ავიცილოთ გარანტიასთან დაკავშირებული პრობლემები
თუ გსურთ, რომ თქვენი iPhone-ის, Apple Watch-ის, iPad-ის ან სხვა მოწყობილობის გარანტია ძალაში დარჩეს, დაიცავით შემდეგი რეკომენდაციები:
- შეიძინეთ პროდუქტი მხოლოდ ოფიციალური რისელერებისგან – ასე დარწმუნებული იქნებით მისი ავთენტურობისა და გარანტიის პირობების დაცვაში;
- თავი აარიდეთ ე.წ. „რუხ“ გამყიდველებს – თუ მოწყობილობა არალეგალურად არის შემოტანილი ქვეყანაში (თუნდაც ორიგინალური იყოს), ვერ ისარგებლებთ სრულფასოვანი გარანტიით;
- დაიცავით გამოყენების წესები – ყურადღებით გაეცანით Apple-ის მოწყობილობების ინსტრუქციას და იმოქმედეთ მასში მითითებული რეკომენდაციების შესაბამისად.
Apple-ის პროდუქციის შეძენა საქართველოში iSpace-ში დაგეხმარებათ გარანტიასთან დაკავშირებული პრობლემების თავიდან აცილებაში. ჩვენი კომპანია არის Apple-ის ოფიციალური პარტნიორი საქართველოში და ფლობს Apple Premium Partner-ის სტატუსს.
ჩვენი სერვისცენტრი გთავაზობთ მოწყობილობის უფასო შეკეთებას გარანტიის ვადის განმავლობაში (ერთი წელი შეძენის დღიდან), ასევე ფასიან მომსახურებას გარანტიის დასრულების შემდეგაც.
ყველა სამუშაოს ასრულებენ კვალიფიციური ინჟინრები, Apple-ის სტანდარტების სრული დაცვით. გამოიყენება მხოლოდ სერტიფიცირებული აღჭურვილობა და ორიგინალი სათადარიგო ნაწილები. გარდა ამისა, iSpace-ში შეგიძლიათ შეიძინოთ მომსახურებისა და შეკეთების სპეციალური პაკეტები კონკრეტული ტიპის მოწყობილობებისთვის.
დამატებითი ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ჩვენს კონსულტანტებს ვებსაიტზე ან ეწვიოთ iSpace-ის ფიზიკურ მაღაზიებს.
წაიკითხეთ აგრეთვე
iPad vs iPhone — რომელი მოწყობილობა ავირჩიოთ
ტოპ-7 სასარგებლო ფუნქცია MacBook-ზე
გამოიწერეთ iSpace და გაეცანით სიახლეებს პირველი.


