Bang & Olufsen და Williams Racing ერთობლივ პრესრელიზში განაცხადეს, რომ ხელი მოაწერეს მრავალწლიან პარტნიორობას. ამგვარად, ფორმულა 1-ის ახალი სეზონიდან Bang & Olufsen ინგლისური სარბოლო გუნდის ოფიციალური პარტნიორი იქნება.

შეთანხმების მიხედვით Bang & Olufsen-ის ლოგო განთავსებდა Williams FW44-ზე, თუმცა ამ ორი კოპმანიის პარტნიორობა სცილდება უბრალო სარეკლამო საზღვრებს.

შთამბეჭდავი, ეფექტური და მულტისენსორული გამოცდილება

Williams Racing–მა და Bang & Olufsen-მა პრესრელიზში ასევე განაცხადეს, რომ ფანებისათვის შექმნიან იმერსიულ და მულტისენსორულ გამოცდილებას.

კოლაბორაცია, რომელიც უკვე დაწყებულია, დაინერგება როგორც Bang & Olufsen-ის მაღაზიებში მთელს მსოფლიოს მასშტაბით, ისე Williams Racing-ის ტრასაზე, სხვადასხვა გრან პრიზე და Williams Racing-ის სათაო ოფისში(გროუვი, ოქსფორდშაირი, ინგლისი).

„მოხარული ვარ და მივესალმები Bang & Olufsen-ს როგორც Williams Racing ახალ პარტნიორს. ეს არის კომპანია, რომელიც 100 წლიანი ისტორიის განმავლობაში დიზაინისა და ინოვაციების წინა პლანზეა და გამუდმებით ქმნის ერთ–ერთ ყველაზე გამორჩეულ საკულტო პროდუქტს მთელს მსოფლიოში. Bang & Olufsen და Williams Racing-ის კომბინაცია კი იდეალურად ერგება ჩვენი ბრენდის სტრატეგიას, რადგან ჩვენი პრიორიტეტიც სწორედ სრულყოფილებისკენ სწრაფვაა.“

ჯოსტ კაპიტო, Williams Racing-ის აღმასრულებელი დირექტორი და გუნდის დირექტორი.

ახალი პარტნიორობა დიდ შესაძლებლობაა დანიური პრემიუმ აკუსტიკური ბრენდის პოპულარიზაციისთვისაც, რაც Bang & Olufsen–ის აუდიტორიის გაფართოებას შეუწყობს ხელს.

„მე ვამაყობ ახალი პარტნიორობით. ჩვენ ვიზიარებთ Williams Racing-ის სწრაფვას სრულყოფილების, პერფორმანსისა და საუკეთესოს შექმნის სურვილისაკენ. ერთად ნამდვილად შეგვიძლია, განსაკუთრებული გამოცდილების შექმნა როგორც ფანების, ისე მომხმარებლებისათვის. B&O–ს ცნობადობის გაზრდა ჩვენთვის მთავარი სტრატეგიული პრიორიტეტია. ჩვენი პარტნიორობა კი დაგვეხმარება ჩვენი აუდიტორიის გაზრდაში მთელს მსოფლიოში. აუცილებლად ვაჩვენებთ მსოფლიოს, თუ რისი მიღწევაა შესაძლებელი ერთობლივი ძალებით – და ბაჰრეინი უდავოდ იქნება რაღაც დიდის დასაწყისი.”

კრისტიან ტერი, Bang & Olufsen-ის აღმასრულებელი დირექტორი.
Nicholas Latifi

პარტნიორობის მნიშვნელობა

Bang & Olufsen უერთდება Bose Corporation, EPOS და Klipsch-ს, როგორც სამომხმარებლო ელექტრონიკის კიდევ ერთი ცნობილი მწარმოებელი ფორმულა 1-ის სარბოლო გუნდის პარტნიორის როლში. Bang & Olufsen–მა და Williams Racing საკმაოდ გრძელვადიან პარტნიორობაზე შეთანხმდნენ. აღსანიშნავია, რომ ამ თანამშრომლობის რეალური სარეკლამო ღირებულება არა Williams FW44–ზე განთავსებული B&O ლოგო, არამედ მძღოლების ალექს ალბონის და ნიკოლას ლატიფის მიერ ბრენდის პროდუქტით სარგებლობით მიღებული მედია ეფექტი იქნება.

არ ჩამორჩეთ სიახლეებს!

გამოიწერეთ iSpace და გაეცანით სიახლეებს პირველი.

დატოვეთ კომენტარი

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *